Juni 04, 2010

From Weekend to Weekend...the summer is arrived

 from weekend to weekend

Oh, was soll ich sagen, Freunde, ich weiß ich habe Besserung gelobt. Aber wir sind gestern erst von unserem House-Sitting-Trip zurückgekehrt und jetzt ist schon wieder Freitag. Irgendwie finde ich gerade nicht die Kurve zum täglichen posten, bin aber guter Hoffnung, daß sich dieser Zustand nächste Woche wieder bessern wird. Wir haben ein paar tolle Tage im Allgäu verlebt und ein japanisch-deutsches Wiedersehen gefeiert...und  der Sommer scheint sich auch pünktlich zur Fußballweltmeisterschaft 2010 in Südafrika zurück zu melden...und seid ihr Fans oder werdet ihr die Flucht ergreifen und euch überlegen, was ihr mit all der gewonnenen Freizeit anstellen werdet, die euch eure bessere Hälfte die nächsten Wochen bescheren wird? Wie dem auch sei, dieses Wochenende könnt ihr noch einmal die ausgiebige Zweisamkeit genießen, vielleicht mit einem meiner Lieblingsrezepte von Jamie Oliver...hmmmhmmm...ich wünsch euch ganz viel Sonne für die Seele und neue Köstlichkeiten für den Gaumen. Die Liebe geht ja bekanntlich durch den Magen...lasst es euch gut gehen...und bis nächste Woche...



Oh, what shall I say, friends, I know I have promised improvement. But we are only returned yesterday from our house-sitting trip and now is Friday again. Somehow I just not find the curve for the daily posting, but I am hopeful that this situation will improve next week again. We have spent a few wonderful days in Bavaria and celebrated a "Japanese-German-meet again"... and the summer seems to be well back in time for the " FIFA World Cup 2010"in South Africa ...and are you a fan or you´ll take flight and think about what you will do with all the gained free time that you´ll get from your better half the next weeks? Anyway, this weekend you can once again enjoy the extensive togetherness, perhaps with one of my favorite recipes from Jamie Oliver ... hmmmhmmm ...I wish you lots of sunshine for the soul and new delights for the taste buds. The heart is indeed through his stomach...so let it you go well...and until next week...



(image by frauheuberg 2010 / quote by corita kent)










Kommentare:

  1. Hi Ines! Love this photo, it is so sweet! :) And the quote is so so true, too! I know what you mean about not being able to post daily -- life sure seems to be full speed ahead these days.

    Hope you have a happy weekend! Hugs! :)

    AntwortenLöschen
  2. thanks dear friends...you make my night...have a great weekend...big hugs...i...

    AntwortenLöschen
  3. Oh Ines welcome back from a swete trip! So wonderful to know that Summer has arrived in beautiful germany! Such a gorgeous photo and im wishing you a lovely merry happy weekend! Love to you swete friend!

    AntwortenLöschen
  4. Hi Ines, I love your pretty cupcakes! Lol re FIFA world cup. No I'm not looking forward to it but my husband is! How about you? Have a lovely week..!!! :))

    AntwortenLöschen
  5. hoho. also ICH werde genauso wie meine bessere hälfte schön diese wm verfolgen. als italienerin bin ich SEHR darauf bedacht, meine mannschaft zu unterstützen. YAY. es geht hier um die ehre! :-) ich liebe die WM. alle haben spaß und freuen sich. total toll.
    hab eine schöne woche! gruß und kuss. lou

    AntwortenLöschen
  6. Hi Ines, ich hoffe, dein Wochenende war auch so sonnig und schön wie meins! Ich für meinen Teil, freu mich schon tierisch auf die WM. Wir schauen fast alle Spiele mit unseren Freunden. Und du? Auch schon im WM Fieber? Grüße von caro

    AntwortenLöschen
  7. thanks ladies...yeah, i will looking for the games, too...so wish you all a great sunny week and enjoy the FIFA World Cup or everything else...;)...cheers and hugs...i...

    AntwortenLöschen
  8. Welcome back from your trip. I will check out the recipes :)

    AntwortenLöschen
  9. Hi Ines! Just wanted to stop by and say hello! Well I'm looking forward to the World Cup and seeing some games live at the new Cape Town stadium!

    Love that cupcake photo, so cute!:)

    AntwortenLöschen