Mai 21, 2010

Open your eyes and feel the soul...with Happy Serendipity

Open your eyes and feel the soul...with Happy  <br></font></p><p><font face=


Ich kann nicht ins Wochenende gehen ohne noch einmal virtuell "Danke" zu sagen zu einem Menschen, der mich in den letzten Wochen sehr bereichert hat mit seiner Art die Dinge zu sehen und über sie zu schreiben...so ehrlich und so authentisch...Danke Lou...du bist mir wirklich ans Herz gewachsen. Ein Morgen ohne Dich und deinen Blog "Happy Serendipity" ist wie mein Milchkaffee ohne Zucker. Du bringst die Dinge einfach auf den Punkt, lässt mich nachdenken und hinterlässt einen Zauber auf meinem Gesicht...Was soll ich sagen...schön, dass es Dich gibt...Unglaublich, dass man manchmal das Gefühl hat, man kennt jemanden und ist ihm aber noch nie in Wirklichkeit begegnet...und das hier im "Medium der Schnelllebigkeit"...nicht zu glauben, aber wahr...und das ist ein verdammt gutes Gefühl...Kennt ihr das auch oder habt ihr das in letzter Zeit auch mal erlebt? Und macht es einen nicht unglaublich glücklich und zufrieden? Oh ja, ich bin so dankbar für diese kleinen, aber so wichtigen Momente im Leben...einzigartig und so schön...sie öffnen deine Augen und hinterlassen Spuren in deinem Leben...;)...



I can´t go into the weekend without say once again  virtual "Thank you"...to somebody who has enriched me the last few weeks with his talent to see things and write about them...so honest and so authentic ... Thank you, Lou ...you are really close to my heart. A morning without you and your blog "Happy Serendipity" is like my milk coffee without sugar. You make things so simple to the point, let me think about and leave a spell on my face ...What could i say...so fine that you are there...Incredibly, that sometimes you have the feeling that you know someone, and but never met him in reality...and that here in the "fast moving medium" ... not to believe, but true ...and that's a damn good feeling ...Do you know that also, or you've experienced it more recently again? And does it make you not incredibly happy and satisfied ? Oh yes, I am so grateful for this little but important moments in life ... unique and so beautiful ... they open your eyes and leave traces in your life ...;)...


(image by frauheuberg 2010 / card from Happy Serendipity...thanks lou...;)...)






Kommentare:

  1. I wonder if you have heard of an American magazine called (apron*ology) published by Stampington & Company? Look for it on the internet.
    Have a wonderful weekend.
    Love,
    Ingrid xx

    AntwortenLöschen
  2. beautiful! happy weekend lovely lady! xx

    AntwortenLöschen
  3. The image is cute. I like the way you put these wooden blocks on it. simple but eye-catching. I'm saying a Saturday morning hello to you..... and to Lou too:-))

    AntwortenLöschen
  4. Oh my i totally understand this feeling! This is such a lovely close to the heart post! I am loving it. :) Lou's happy serendipity is also one of my daily reads! She is a really talented friend ~ very inspirational and amazing person! I hope you had a good weekend! Wishing you a lovely merry happy new week! Love to you!

    jacqueline
    http://jqlinesocuteithurts.typepad.com/

    AntwortenLöschen
  5. Lovely! Looking at Lou's blog... now... :)

    AntwortenLöschen
  6. Von mir auch ganz herzlich Danke! Hab mich sehr gefreut, grad als ich dachte, Sie hätten mich doch vergessen... so ist die Überraschung gelungen! Dankedankedanke!
    http://bleistift-und-notiz-blog.blogspot.com/2010/05/uberraschung-wundatute.html

    AntwortenLöschen
  7. Liebe Frau Heuberg
    Die Überraschung ist Ihnen wirklich gelungen. Um ehrlich zu sein, hatte ich schon garnicht mehr an den 'Wettbewerb' gedacht.
    Ganz liebe Grüße aus den kalten Highlands
    Shippymolkfred

    AntwortenLöschen