April 10, 2010

A happy cozy Weekend...



a happy cozy weekend 

Hurra Wochenende...Ich weiß ja nicht wie es euch geht, aber mich hat die Frühjahrsmüdigkeit voll im Griff. Eigentlich müsste ich so viele Projekte angehen, aber kann mich nicht wirklich motivieren. Ist doch eigentlich auch nicht schlimm, oder? Schließlich ist Samstagnachmittag und wenn nicht jetzt relaxen, wann dann. Also werde ich mich mal wieder von dem wunderbaren Album "A book like this" von Agnus and Julia Stone inspirieren lassen...Was wäre das Leben nur ohne Musik?...für mich nicht vorstellbar...Musik bringt mich zum Nachdenken, zum Lachen, ...macht mich lebendig und zeigt mir wie schön, dass Leben doch ist. Morgens schon singend unter der Dusche stehen, dem Tag sein eigene Melodie geben...gibt es eine bessere Art in den Tag zu starten? Ich glaube nicht. Also macht die Augen zu und lasst euch auch von alten lieb gewonnenen Klängen berauschen...das ist Balsam für die Seele...ein wunderbares gemütliches Wochenende und bis nächste Woche... 



Hurrah Weekend ... I do not know about you, but spring fever has me completely under control. Actually, I would have to tackle so many projects, but can not really motivate me. So I will let me once again inspire by the wonderful album "A book like this" from Agnus and Julia Stone...What would life without music? ... Not to imagine ...Music makes me think, laugh, make me alive and shows me how beautiful that life is. In the morning already singing  under the shower, giving the day his own melody ...is there a better way to start the day? I believe not. So shut your eyes and let you get drunk by old cherished sounds ...that is balm for the soul ... a wonderful cozy weekend and until next week ...


(images by frauheuberg / quote by Morrie Schwartz)


Kommentare:

  1. Hi Ines! Yes, it's very spring feverish here, too. Blooming and cleaning and organizing and creating in a fine frenzy. Have a lovely weekend! xo – g

    AntwortenLöschen
  2. The picture of the daisy on the stones is beautiful! It makes me feel like putting flowers in my hair;)

    AntwortenLöschen
  3. I tackled all my spring projects weekday last week, and therefore had the entire weekend sit back, relax, and... breath... :)

    Hope you are doing well!

    AntwortenLöschen
  4. Thanks ladies so much for your lovley words.I had a great cozy weekend...;)...Have all a wonderful week...

    AntwortenLöschen
  5. Some very interesting music. Have to listen some more when I have more time.
    Spring is such a wonderful time!!
    Have a good week!
    Love, Ingrid

    AntwortenLöschen
  6. Oh, those are both lovely photos. I had a great weekend here -- filled with wildflowers! I am still going through all of my photos. I LOVE spring! :)

    AntwortenLöschen